torsdag 26 februari 2009

Torsdagen i kort.

Hej svejs.

Japp, idag har man jobbat över till klockan 19 00.. Det var lite segt på slutet men det fick gå ändå. Man tjänar ju lite extra pengar iallafall.. Det behövs med alltsom händer nu. Bråkade igår igen med katja innan jag gick och la mig. Inte klokt, men det e väl så nu ett tag...

Tydligen så när vi var i jönköping så flörtade jag med en tjej som sålde korv på biltema, det tyckte iallafall danne. Och jo, jag gjorde nog det utan att tänka mig för. Det var ganska kul faktiskt. Hade man inte haft jobb eller nått så skulle man frågat vad hon skulle göra när hon slutat. =)

Imorgon kväll blir det lite party, afterwork, sen får se hur länge man blir ute... Kan vara riktigt trevligt om man har lite tur med sig, man kanske kan hitta något att flörta lite med vetja. Helgen annars blir nog lite små jobbig, för det e mycket att städa. Katja har gjort en del ändå, det e skönt. Att hon har hjälpt till lite ändå. Fast det e mycket kvar att göra...

Annars har dagen varit lite små stressig, och det är väl inget mot vad det kommer vara imorgon på jobbet...

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar