onsdag 11 februari 2009

Fan åt helvete med allt.

Jaha. Nu blev det inte som man hade tänkt sig iallafall till helgen. Jag kommer vara själv med grabben antagligen och jag kommer inte kunna göra något. Hinner väl knappt att åka efter jobbet och äta pizza med lite arbetskamrater. Inte klokt alltså. Sen kompisen som har bjudit över mig på lite öl blir ju svårt. Eftersom jag inte kan både ha barnvakt och skjuts hem av samma person. Blir inte bra alls. Vet inte hur jag ska göra... Jag kommer typ dö här i bodafors eller något. Kommer aldrig här ifrån på något roligt. Hon är så jäkla egoistisk. Hon vill vara till den där jävla killen i uppsala. Jag tro fan att dom kommer kn*lla alltså. Inte för att jag bryr mig, eller jo lite faktiskt, det har fan inte gått äns två veckor sen vi gjorde slut. Jag är ju inte mera än människa, jag tror att hon var snäll idag bara för att det skulle komma det här då. Och skulle inte hon komma hem på söndag så då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Då kommer jag inte tillåta henne göra sånt här med typ. Eller något annat. Jag kommer att få det tufft då, med jobb, alex och allt annat bara så där.

Det är inte snällt gjort alls. Hon tänker enbart på sig själv och varken på alex eller på mig... Jag måste tydligen tänka på alla utom mig... Det ska bli så jäkla skönt när detta är över när jag kan ta handom mig själv bara och tänka bara på mig själv, eller mer på mig själv iallafall, har ju fortfarande grabben men ändå.

1 kommentar:

  1. ZOMG! Hon är ju inte klok ju. Sälj huset, flytta in till Nässjö eller nått och bry dig inte mer om henne. Inte det lättaste direkt kanske men du behöver nog göra det. Iof så är det ditt liv så gör det som känns bäst för dig.

    SvaraRadera