lördag 21 februari 2009

God Morgon Världen....

Oj, vad trött jag var i natt när jag gick och la mig. Somnade typ direkt, och det var skönt faktiskt. Sovit gott...

Känner mig nervös inför idag och så. Fattar inte det, kan det vara för jag vet inte vad som kommer att hända nu....

Idag ska jag iallafall, först åka in till nässjö hyra en film tills ikväll. Sen tillbaka och bära en massa ved... Ska bli skönt att röra på sig. Katja sa att hon skulle städa, men det tror inte jag ett skit på. Varför skulle hon städa för helt plötsligt. Hahaha. Jag skrattar åt det. Hon bryr sig ju inte ändå längre. Jag hoppas att hon har förstått vad jag menar och hur jag mår. Jag vill inte känna mig instängd och så längre... På fredag blir det utgång med jobbet, afterwork! Ska bli kul faktiskt.

God morgon på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar