torsdag 19 februari 2009

Mår som fan, känns som djävulen har kommit och slitit tag i mig och dragit ner mig i helvetet!

Oj, alltså vad uselt jag mår... Jag vet inte om jag pallar så mycket mera snart... Jag fick sådan paniksmärta över bröstet idag på jobbet, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Ville typ gråta, slå och avreagera mig på något alltså. Bara stå och slå på ett vedträ eller en sandsäck eller vad som helts, ingen människa, men något alltså...

Det gör så ont i mig varje gång man åker hem och hon e hemma. Jag orkar inte se henne snart mer alltså. Hon ska flytta den 1:a maj och då ska jag åka till stockholm egentligen, men jag vet inte, det blir kanske svårt med hennes flytt där då. Får se. Men alltså, klarar inte av att bo ihop i två månader till.. Det går bara inte.

E ledsen för det som händer, hon verkar ta allt med ro. Det e det jobbigaste att hon verkar inte bry sig något, hon gör väl bara som den där killen ber henne om, att klä av sig inför den där jävla webcammen. och en massa shit. Snacka om att visa orespekt mot mig. Såg att hon hade ett sug märke på halsen idag. Så jävla omoget, gör man sådant i 25 års åldern. Och sen är han en AA:are, och det gör inte saken bättre för alex skull.

Usch, jag vill lägga mig ner och spy typ. Så mår jag av detta...

1 kommentar: