lördag 14 februari 2009

Lördags morgon.

Japp, nu e klockan snart halv 12, och jag har hunnit med att äta frukost, städat och lite små pill saker typ. Det var inte dåligt va.

Annars blir det nog bra i helgen, faktiskt så tror jag att katja inte kommer hem imorgon som hon sa så jag får ta alexander helt själv nu ett tag antar jag. Jag vet inte, men hon har inte beställt någon biljett hem än, och hon säger inget typ, men hon har sagt till alexander att hon ska komma hem på söndag, och han lär nog bli ledsen om det inte stämmer, jag har börjat förbreda honom på att hon inte kommer hem troligtvis imorgon. Vi får se. Hon ligger väl med hennes nya pojkvän. Fattar inte att hon har mage till det alltså egentligen, vi har ju inte skilt oss än egentligen. Vi bor fortfarande under samma tak, och hon erkänner inget egentligen. Visst det känns ganska skönt att hon inte är hemma ändå, men jag får ta så mycket ansvar över allt då egentligen. Och det e inte klokt att hon kan göra så mot sin egna son att bara lämna honom sådär. Jag skulle egentligen yrka på ensamvårdnad om honom... Om det fortsätter så här, kommer jag troligen att göra så med. Om, jag ska ha honom, får hon fan betala underhåll och undra hur det går till att anmäla sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar