tisdag 10 februari 2009

Fick lite besök ikväll.

Japp, ikväll kom min far förbi. Trevligt faktiskt, för då fick jag någon att prata med undertiden jag lagade mat. Han kom inte bara för nöjet skull, han ville bli klippt och det ville jag också. Ska se om jag kan skicka in en bild på de sen. =)

Annars så har det väl inte hänt något direkt, vi har iallafall inte bråkat idag än, är väl lika bra att tillägga.

Annars så går man och funderar och tänker mycket, på det som har varit, och det som är, och även det som kommer att vara.

En sak har jag verkligen kommit framtill nu iallafall är att jag vill nog flytta härifrån så fort det e bara möjligt. Kan inte bo här i flera år det går inte, eller knappt ett år till. Kommer känns så konstigt att bo här ute helt själv och grabben med förståss.
Jaja, vi får se... Ska ringa banken imorgon har jag tänkt mig faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar