söndag 8 februari 2009

Måndag imorgon

Japp, det ska bli så skönt med måndag imorgon. Ska väl skicka iväg papprena då om skilsmässan. Har fått dom underskrivna av henne iallafall.. Skönt... Sen blir det lite med boendedelning och sådant skit.

Trött är jag nu iallafall...

Hon påstår fortfarande att jag har tryckt ner henne och slagit henne. Jag har aldrig i hela mitt liv slagit henne. Jag som jag har berättat förut drog telefonen ur hennes hand och då kom jag väl åt hennes kind, men det var ett konstigt slag. Hon försöker fortfarande ge mig skulden, och vill inte erkänna något alls, och speciellt inte när jag har bevis på saker och ting egentligen. Hon kommer inte vinna detta skit emot mig, jag kommer stå stark och hyfsad gott självförtroende kvar hoppas jag iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar