onsdag 11 februari 2009

Middag?

Idag åt vi middag tillsammans för första gången sen tisdag förra veckan. Och pratade lite om grejor och sånt. Typiskt nog fastnade vi på TV:n, våran platt tv, båda vill ha den och då helt plötsligt ville hon inte ha någon tv... Lite jobbigt men så e det... Vi får se hur det blir. Hon funderar på att ta lägenheten hon ska titta på, på fredag, om hon tycker om den förståss.

Sen frågade hon om hon kunde åka till Johan i uppsala under helgen, och jag sa att jag inte visste, det blir ju direkt att jag får ta handom grabben, och jag funderade på att va hos en kompis på lördag och dricka lite bärs och ha det gött... Men då blev det problem med det direkt. Fattar inte varför jag aldrig få göra något på helgerna. Sen har vi egentligen inte råd med den tåg resan, det kostar närmare 1000kr att åka fram och tillbaka. Jaja, vi får väl prata mer om det senare... Blir så trött bara på det. När vi hade det bra och vi kunde prata som två vuxna människor ska hon ta det där som gör att man blir lite irriterad m.m. För det e ju inget vidare att få allt ansvar helt själv helt plötsligt. Jag behöver ju också göra grejor för mig själv liksom just nu, och tänka på mig själv i första hand ibland. Jag vet att jag kommer antagligen ha grabben mest under ett tag antar jag liksom så.

Det kunde vara gött att få göra nått annat än att var i huset liksom. Eller vad skulle ni tycka efter sådant här... Skulle ni villja vara hemma hela tiden? Jag har ju typ bara varit det annars ju, förutom när jag har jobbat...

Sen gör det väl ganska ont att det ju den där johan som hon håller på med över internet, och det gör väl saken bara jobbigare, om hon ska ha kul och inte jag. Men den 27-28 måste jag bara få gå ut och festa lite iallafall med en kompis och så. Vi ska till jkpg då hade vi tänkt oss. RAGGA, som gäller då. Nej jag tror inte det, jag kan nog fan inte ragga längre, det har lagt av med sen länge liksom, hur gör man idag egentligen?

1 kommentar:

  1. Du kan väl pröva med den gamla godingen: "Den är inte lång, men den är smal"

    SvaraRadera