onsdag 18 februari 2009

Konstigt allt blev.

Hejsvejs...

Jaha, nu har jag varit och hämtat katja på stationen i jönköping, det var väl ingen höjdare precis att åka fram och tillbaka så. Trist... Och hon pratade inte så mycket, mest stel m.m. Jag frågade ännu en gång om dom två har blivit ihop och det är dom nu tydligen och det känns faktiskt lite märkligt, av att hon har hittat en ny så fort, eller rättare sagt undertiden som vi var ihop, det gör ju inte saken bättre att bo så här. Jag hoppas faktiskt att vi kan lösa detta så hon försvinner så fort som det e möjligt. Det e riktigt jobbigt, även att det har varit lite jobbigt med att vara själv med grabben och så, så är detta svårare och jobbigare att bo så här, bo med sin föredetta som har hittat någon annan undertiden som vi har varit ihop. Nja det är inte moraliskt möjligt egentligen. Jag tycker faktiskt av henne så e det omoraliskt gjort mot mig att bli ihop med någon undertiden vi ändå bor ihop fortfarande.

Sen börjar jag känna av den där saknade av sexuellt umgänge som man är van vid att man fick förut. Och det e nog kanske det värsta att bo ihop med sin gamla partner man inte får röra. Oj oj, även att jag kanske inte vill röra förtillfället så får man känslan av att göra det iallafall. Sen har man ingen att vända sig till om det problemet, och jag vet inte, det problemet kommer nog bestå ganska länge kan jag anta. Kanske för länge till och med. Jag vet inte vart man ska börja ragga, hur, och så.

Men e det någon som är sugen på att köpa ett hus i bodafors kanske? Apropå ingeting sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar