måndag 16 februari 2009

Banken och Mäklaren.

Yes. Lite goda nyheter bland allt elände som har varit och är. Tyvärr var väl inte banken så positiv över att jag skulle ta över huset helt och hållet. Det gick inte in i deras små kalkyler. Men hos mäklaren gick det bättre. Jag fick ett pris mellan tummen och pekfingret som var mycket bättre än jag kunde hoppas på. Och han sa att det inte ska vara några problem att sälja. Det är skönt faktiskt.

Tyvärr så lär inte katja komma hem idag heller. Synd för alexander faktiskt. Han vill ju ha sin mamma här, och det förstår jag... Tyvärr så börjar han också bli lite förkyld bara han inte blir värre så jag måste vara hemma med honom. Det går inte bara. För jag måste vara på jobbet... Det går ju inte annars... Måste få en bra lön hela tiden... Så katja måste väl ta sitt förnuft tillfånga och komma hem snart... Så jäkla egocentriskt av henne att göra så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar