torsdag 12 februari 2009

Fifa idag?

Nja tror inte det faktiskt, men det e skickat iallafall, och jag fått någon sort delivery note på mailen med. Trevligt värre faktsikt, det tog lite mera än en månad men nu kommer man ha ett nytt spel till helgen igen iallafall. Härligt... Eftersom man inte kommer kunna göra något speciellt så får man väl spela lite kanske. Får se....

Det har inte snöat så hemskt mycket iallafall verkar det som, men det blåser en del iallafall. Så det blir väl att skotta ikväll.

Tack för kommenterarna ni som har skrivit. Behövs mera sånt. Så kommentera oftare och mer än gärna.

Till förra inlägget fick jag en kommenter att jag skulle sälja huset och flytta in till stan, och det e väl det jag funderar på just nu iallafall. Och bry mig mera om mig själv som jag kan göra då. Precis vad man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar