fredag 6 februari 2009

Ringde dagis.

Japp, nu har jag ringt och pratat med förskolan heter det ju egentligen ju. Och förklarat läget, och det är inga problem alls. Jag får ha grabben på dagis mina arbetstider när det blir aktuellt. Känns jätte bra faktiskt. Då e det löst. Jag har pratat med banken, och min handläggare ska ringa mig och boka en tid med honom så fort som det e möjligt. Och våra personbevis fick vi idag med så. Så snart e det klart. Skönt värre faktiskt. Jag vill bara få ut henne ur huset så fort det e möjligt nu egentligen. Vill inte leva så här en längre tid, då går jag ner mig totalt, och det vill jag inte. Jag vill gå STARK ur detta så e det bara.

Trött är jag med, blev lite stressigt på jobbet som vanligt en fredag men annars gick allt som det ska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar