tisdag 24 februari 2009

Tisdag?

Hejsan... Nu har dagen snart gått till den ända. Och det har varit en påfrestande dag faktiskt. Men till slut med mycket om och men, så gick jag med på att grabben får följa med katja till hennes nya kille. Även att jag inte är förtjust i det alls. Så e det lättare att göra så för att slippa en helg utan bråk. Orkar inte mera liksom. Hon måste snart hitta något tillfälligt ett tag iallafall. Så jag får gå genom mina känslor och börja må bra igen. Jag vet faktiskt inte hur det kommer att gå med mig annars...

På torsdag ska jag och några arbetskamrater, Johan och Dannemannen, åka till jkpg. Jag ska köpa några t-shirts och så. Behöver något nytt...

Jag får ju börja tänka på mig själv lite, och mera på mitt utseende nu när jag e singel igen. Jag e ju tillbaka på marknaden igen, och det känns udda faktiskt...

Vi ses i marschallens skugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar