söndag 15 februari 2009

Men va fan håller hon på med?

Jaha, nu fick jag ett sms av katja som säger att hon kommer hem imorgon. Jag e fortfarande tveksam för hon sa att hon skulle komma hem idag. Och så blev inte fallet. Sen påstod hon att dom hade precis vaknat... Jaja, det tror jag inte heller på. Hur ska hon då klara av att passa en tid imorgon. Det e bara synd att alexander får bli ledsen hela tiden. Han saknar sin mamma. Det e bara så. Jag själv bryr mig väl inte så värst egentligen, bara att det kan vara skönt att få henne ur huset egentligen, men då vill jag veta att så e fallet och inte att hon kommer någon dag som inte gör sen iallafall.. Det funkar inte så. En annan har ett liv som man försöker planera med vänner och bekanta och jobb förståss... Och dagis med för den delen, då får man ta ett snack med dom imorgon bitti att det kanske bara blir så här imorgon men jag vet inte säkert, för man kan inte lita på henne längre vad hon gör. Suck!

Jaja, go natt med er alla där ute i den stora djungeln! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar