lördag 7 februari 2009

skilsmässopappren...

Japp, jag fyllde i dom igår och skrev under dom. Och idag ska jag få katja att skriva under dom med. Sen ska jag skicka iväg dom, så att det blir klart det här så fort som det e möjligt. Sen hoppas jag att banken ringer inomkort med så att jag får det uppgjort där med hur det nu kan bli....

Det blir tuffa tider nu verkligen. Jag vet inte riktigt hur man ska göra. Ibland så vill man ha kvar huset. Och ibland vill man flytta och starta om liksom... Jag vet inte... En sak vet jag... Att jag kommer inte lägga ett rött öre på hennes räkningar iallafall... Hon får ta tag i det där själv...

Usch, jag fick trösta alex igår kväll när jag gick och la honom. Det var inget kul. Han verkar inte mår så bra. Han är väldigt bråkig och stökig just nu. Blir lätt arg och ledsen. Och det e väl klart att det blir så. Det e ju aldrig kul när ens föräldrar ska gå skilda vägar, inte för att jag vet hur det är. Men jag kan tänka mig...

Så här hade man ju inte tänkt sig livet, inte ett dugg...

Vad ska ni göra idag då? Något roligt? Måste få veta!! Berätta för mig nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar