lördag 7 februari 2009

F1 Championship edition

Japp, jag har spelat lite F1 nu på ps3:an och det e riktigt kul faktiskt, fast svårt, jag drog i gång en caree grej så man fick först klara av lite tester för att få vara med i ett stall och så, sen köra bilen och testa ut olika alternativ på den. Jag har inte kommit så bra än i racen men det kommer nog. Jag hade ett riktigt bra race på gång imorse, men när det var två varv kvar så körde någon in i mig och körde av ett bakhjul sen var det kört. Så jäkla typiskt, jag tycker faktiskt att körkänslan är bra för att vara ett par år gammalt spel och att det är ett F1 spel, jag har ju tyvärr ingen ratt, men det kanske kan komma med tiden. Får se hur det blir i framtiden. Ska nog spela lite mera senare idag....

Börjar tröttna på lite att sitta vid datorn faktiskt. Fast jag har chattat med lite kompisar faktiskt. Det e ganska skönt att få prata med folk om detta som har hänt, jag har börjat säga det mera till folk på jobbet för jag klarar inte av att ljuga om det, för det finns ingen mening med det längre...
Det e ju verkligheten som är sådan så finns väl ingen anledning att hålla det undan längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar