torsdag 12 februari 2009

Blandad kväll...

Hej igen..

Nu har jag eldat, lagat mat, ätit mat, diskat, fyllt på pannan, släppt ut vovven och skottat sen sist jag skrev. Det e väl inte dåligt va.

Såg ett avsnitt av how i met you mother på tv3 förut, och den serien är verkligen bra. Det roliga var att det var det avsnittet där britney spears är med i, och jag har velat se det för tydligen så skulle hon göra ett bra jobb som skådespelerska där. Och det tycker jag faktiskt att hon gör. Hon kan vara rikigt bra som lite dum blondin från landet som hon spelade.

Annars så har det inte varit så mycket mera. Jag har löst helgens problem med att jag inte kan komma iväg. Polaren får komma hit enkelt så får han slagga här, för han kunde inte ta sig hem på kvällen sen bara. Så imorgon ska vi till systemet och köpa lite öl! =) Gött det...

Annars e väl allt som vanligt, det e lite så där med allting, vet inte riktigt vad jag ska göra åt allt. Funderar och funderar hela tiden. Det e mycket som ska gå igenom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar