lördag 21 februari 2009

Bråk igen!

Hej svejs...

Nu är det lördagkväll och dagen har gått i den ända, det har varit både jobbigt och jobbigt...
Min bror ringde idag och vi pratade en stund. Han och hans fru tycker jag e alldeles för snäll här hemma nu. Dom tyckte att jag kunde ta damsugaren och ta på reverse och blåsa ut allt i hennes rum... För hon sa att hon skulle städa hela huset, vad städade hon? Jo sitt rum. Köket som hon hade gjort till en svinstia rörde hon typ inte. Föräns jag skällde ut henne. Jag blir så arg så jag säger sådana saker som jag aldrig i hela mitt liv sagt till någon tjej förut. Men detta funkar inte att bo så här. Jag ska ta med mig alex upp till åkersberga där min bror bor och fira påsk har jag tänkt mig. Då blev det ett rammaskri om det förståss. Eftersom hon inte får ta med grabben någonstans, men jag vill inte det för jag litar inte henne att hon kommer hem med honom. Det gör ju jag. Plus att under påsk, ska hon fan inte bo här ändå. Så det så.

Nehe, nu ska jag gå och titta på filmen jag hyrde och äta lite chips! =) The Red Baron heter filmen....

Vi ses vid marschallens skugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar