söndag 15 februari 2009

Helgens bravader.

Igår hade jag skit trevligt, det var en gammal kompis som man inte hade sett på år och dar som kom över. Vi drack lite bärs och pratade och såg på tv. Trevligt trevligt.

Han slaggade här med. Och sen idag åt vi frukost och gick en liten runda iallafall, och så spelade vi lite PS3 innan han åkte hem. Efter det åkte vi till farfar och hälsade på. Alltså min pappa. Säger farfar om honom nu för grabben säger ju så, det blir så naturligt på något vis.

Annars händer väl inte så mycket mera.

Såg på katjas lunar att hon har ändrat vart hon bor till uppsala nu, och det kändes väl lite så där udda faktiskt. Hon har inte sagt något varken till mig eller till alexander, som e lite små ledsen bara för att hon inte kommer hem. Hon bryr sig inte alls längre, så jäkla omoget. Så jag får ta handom alex, hund, hus och allt som rör runt det nu då. Det blev väldigt mycket på mina axlar helt plötsligt. Fattar inget alls, hur fan kan man göra så, visst man skiljer sig, det e jobbigt, men man kan inte bara skita i sitt barn alltså. Det går bara inte. Japp, det blir tuffa tider för mig nu innan jag har vant mig vid detta.

Nja inget vidare längre faktiskt. Imorgon är det dagis och jobb som gäller typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar