söndag 8 februari 2009

Söndags morgon

Hejsan.... Nu var det söndags morgon. Och trött är jag. Kunde inte sova längre. Men oj vad snö det hade kommit. Får skotta lite mera idag. Hoppas bara att plogbilen drar förbi snart så man får bort snövallen direkt..

Jag känner mig lite äcklad av mig själv faktiskt. Jag åt upp en hel liten chips påse igår. Usch... Det blir nog inget mer sådant på ett tag nu.

Ja, hon vill inte skriva på papprerna av någon anledning. Men idag ska hon bara göra det. Det går inte liksom. Hon vill skilja sig så blir det så bara. Det e ju inget att vänta på. Jag frågade innan jag gick och la mig, och hon sa att hon inte vill liksom. Så jäkla barnsligt är det. Fattar inte. Vill man eller så vill man inte så e det bara. Jag tycker det inte ska vara några problem.
Så nu idag blir det av faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar