tisdag 17 februari 2009

Besök av gammal vän.

Hejsan, idag har jag haft ett besök av en gammal vän. En gammal tjej kompis. Det var riktigt trevligt faktiskt. Saknat henne... Så kul att se henne igen. Det var så länge sen sist nu så. Hon kunde inte stanna så länge tyvärr för sista bussen gick typ hem nu så. Men vi åt lite middag och pratade lite m.m.

Annars så har dagen rullat på i sin vanliga lunk faktiskt. Inget som har varit konstigt på något vis alls... Ganska skönt det med. Bara längtat hela dagen till att vi skulle ses då.

Jag kan säga så här, att det e synd att hon har pojkvän alltså, för hon e så snygg och söt och allt sånt! Jag har faktiskt en gång i tiden varit kär i henne, lite iallafall, och det e otroligt att man kan typ få tillbaka den känslan lite iallafall.. =) Det e postivit att man kan känna något för en annan kvinna idag ändå. Även att jag inte e ute direkt efter något stadigt. Men ändå.... Märks att man går vidare från det som har varit iallafall. Plus att jag har haft lite upp och ner med mina känslor för katja innan då.

1 kommentar:

  1. hehe..du är för söt du =P
    Men...jag är inte gammal..bara 22 faktiskt..ett par dagar till.
    Tack för en trevligt kväll! hoppas vi gör om det snart igen! =)
    KRAMAR!!

    SvaraRadera