måndag 23 februari 2009

Måndag = Med skit

Fan alltså. Detta går inte, jag tänkte att vi skulle få detta att funka kanske, och sitta och prata genom saker och ting, nej då, då måste hon ta upp att hon vill åka iväg till den där jävla killen och ta med alex i helgen. Och jag hade tänkt att vi skulle göra i ordning huset så att mäklaren kunde komma och gå igenom det och ta lite bilder m.m. Så vi kan få ut det till försäljning...

Men då brakade helvetet loss i stället, och bråket var igång. Nej du, detta går inte längre... Jag känner att vill hon åka, så fine, gör det då. Men fan om hon kommer inte hem på måndag, för då ringer jag fan polis och socialen.

Jag har nog löst mitt problem med hund kanske isåfall. Sen har jag och min far ett helt hus att städa, och som han sa, det blir väldigt roligt att städa åt henne...

Nehe. Dagen i det hela har varit bra, varit i gnosjö en stund och så idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar