onsdag 18 mars 2009

Telefonräkning!?!?!?!

Hejsvejs... Eller go kväll...

Jaha, idag har man jobbat som vanligt faktiskt... Skönt det... Orkar inte med fler övertids timmar nu på ett tag, måste få vila lite.
Blev lite irriterad idag med, men det ska vi inte gå in på här, inte det som var på jobbet iallafall..

En annan sak jag e lite små irriterad över är att jag har fått telefon räkningen nu, 4355 kr var den på. lite lagom sådär... Men det ska katja få betala för det e hon som har ringt för så mycket. Inte klokt alltså... Men hon verka vägra för den står på mig tycker hon och hon har inte råd, nej har jag det då eller? Ska jag få betala sådan räkning som hon ringt upp för dom pengarna till sin jävla kille. Nej tack, verkligen inte. Sen påstår hon att hon inte har ringt så mycket, mest från hennes mobil, det var 96 timmar till mobil telefon, det e ju verkligen något att inte har ringt så mycket... Det e två och en halv arbetsvecka ju. nej du. Jag har inte ringt så mycket, har fan inte tid till att sitta i telefon så länge... Jag jobbar ju... Jag har gjort så nu iallafall, att man kan bara ringa för 1000 kr och sen blir det stopp... Då kanske det blir bättre.... Hon får ta och skärpa sig lite faktiskt. Det går inte att hålla på så. Det e som jag skulle ringa på hennes mobil och sen inte betala för mig då. Det skulle ju vara en annan sak om vi fortfarande "levde" ihop, för vi lever ju ihop fortfarande, en månad kvar snart, jippie.. Men då skulle man ju kunna dela på det på ett annat vis... Nej fan vad arg jag blir på sådant här...

Nehe, nu ska jag titta på tv en stund!

Vi ses i marschallens skugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar