lördag 21 mars 2009

Sen fredagsrapport! =)

God Morgon...

Aj då, jag missade att skriva ett inlägg igår. Trött som man var igår kväll...

Så här kommer det lite om fredagen då.

Japp, jobbade som vanligt till 1300. Slutar då på fredagar, riktigt skönt faktiskt. Jag åkte hem för att hämta grabben på dagis. Sen blev det att äta lite hemma, var hungrig. Vi åkte in till den stora staden Nässjö, där jag tvättade bilen, stod nog i tvätt kön och så över 45 min tror jag, men bilen blev ren iallafall. Köpte lördags godis på hemmakväll till grabben, handlade mat på willys och gårdagens mat på kvantum som fick bestå av grillad fläskfile och potatissallad. Gott det...
Sen var det elda hemma, äta och se på tv. Såg efter jag hade lagt grabben på Världarnas krig på femman, den filmen är bra faktiskt, vill få tag i boken som den baseras på. Det e en gammal bok.

Det var väl allt som hände igår... Och dagen idag är som ett oskrivet kapitel.

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar