torsdag 5 mars 2009

Hejsvejs...

Idag blev det några bilder till bloggen under dagen. Måste ju göra något roligt iallafall! =)

Annars har dagen rullat på i sin vanliga takt. Inget ovanligt alls, och inget annat...

Jag ska på fest imorgon iallafall. Och det ska bli kul... Ser iframemot det faktiskt. Ska bli skönt att göra något roligt ännu en fredagskväll! =)

Trött är jag idag ordentligt med. Fattar inte varför.

Jag har börjat gå vidare från allt som sker iallafall. Mår bättre idag än på länge faktiskt. Jag ser det så att man inte kan hänga läpp längre och se framåt istället... Ska bli skönt när man är inne i nässjö som boende igen. Börja ett nytt liv... Lite mera fester med kanske... Missat en hel del under åren som har gått...

Vi har en praktikant på jobbet, han är väl 17 år. Han frågade om jag hade barn och det har jag ju, så han tyckte det var coolt, som 24 år och har barn, och haft det i fyra med. Jag tyckte det var skit kul, att jag är cool! =)

Annars sprid att ett fint hus i bodafors finns till salu... =)

Vad har ni gjort idag då?

Vi ses i marschallens skugga.

1 kommentar:

  1. Jobbat som vanligt, du föresten har du hört att det har kommit nya mac:ar?

    SvaraRadera