måndag 16 mars 2009

Stressig måndag eller vad?

Oj, vilken dag....

Ja du, den börjar som vanligt med dagis lämning på morgonen. Direkt till jobbet, där slita med en 35 timmars central som ska vara färdig på onsdag för leverans. Visst jag började med den förra veckan men ändå. Har inte lagt ner så värst många timmar än på den. Sen idag fick jag hoppa emellan med en annan central som måste gå imorgon som var på 10 timmar. Visst den tar inte det som tur är, men jag hamnar efter med min stora central. Plus att jag testade lite idag med. I typ en timme, knappt det iallafall. Sen efter jobbet, där jag inte är färdig med den lilla centralen än så det blir imorgon, så raka vägen till dagis för att hämta grabben. Hämta honom, hem, elda, fixa med lite tvätt och laga mat, fixa med mera tvätt sen äta mat, sen ut med vovven en sväng på gården, sen fixa hundens sår och fylla på pannan, och nu sitter jag här.

Så jag har fått en del gjort idag... Trött börjar jag bli och snart läggdax för killen med.

Imorgon blir det säkert övertid till 6-7 på kvällen sådär lagom roligt. Men va fan, man tjänar en massa pengar iallafall så imorgon ska grabben bli hämtad av sin farfar...

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar