tisdag 24 mars 2009

En helvetisk morgon.

Men herregud vilken morgon det blev... Vill inte vara med om det fler gånger... Det började med att jag inte kunde sova längre än till 5 i morse, sen låg jag och tittade på klockan till halv 6. Sen när vi var färdiga och skulle gå ut till bilen och starta den, men nej, då startar den inte, jag trodde direkt jaha, batteriet dött... Så jag puttar ut den från garaget och tillslut får jag tag på någon som har start kablar som körde förbi. Fick igång bilen till slut, efter mycket om och men... Men den mår inte bra det märks. Efter ett tag tänds antispinn lampan och den är urfunktion. NEJ!!! Inte mera trubbel, den låter konstigt beter sig konstigt, hackar lite ibland m.m. Vågar inte stänga av den när jag e på dagis eller e på jobbet, så jag ringer nybergs bil i nässjö, hatar den verkstaden egentligen men har köpt bilen där så, det tar minst 20 min innan jag får tag på någon som hjälper mig, dom säger att jag ska komma med den om jag kan, ja visst. Under tiden har den stått på och sprutat ut svarta avgaser, till slut fick dit den och fick en lånebil... men det tog 45 min... sen har dagen rullat på i sin vanliga lunk, förutom att jag var i gnosjö en sväng idag...

det e mycket att göra på jobbet med så klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar