måndag 30 mars 2009

Måndag en lite sammanfattning

Oj oj oj alltså, nu höll jag på glömma att blogga idag...

Jag har faktiskt gjort lite sen jag kom hem efter jobbet, men dagen har varit som vanlig idag, jobb, handla och hem. Lite förkyld eller rättare sagt inte så lite egentligen.
Men när jag kom hem så slängde jag i en maskintvätt och rensade akvariet som var i största behov av det... Sen var det matlagning, äta med alexander, som åt jätte bra idag... Ta handom disken efteråt, ge hunden mat, släppa ut honom. Hänga upp en maskintvätt. Ringde min pappa för att prata lite strunt, och sen fylla på pannan som katja tände idag. Sen var det dax för pytte lite tv och lägga alexander. Läste en saga om en hund som heter ojsan. Lustig saga... Sen tv en stund och sen vid datorn, innan tv och säng. Så jag har fått lite gjort idag... Får se vad jag gör imorgon efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar