lördag 14 mars 2009

Bomässan med Matte och Willy

Hejsan..

Dagen började med lite frukost vid nio tiden. Gött.... Sen blev det städning för hela slanten. Damsög och skurade golven. Jag tvättade även en maskin tvätt och vattnade blommorna. Sen ringde jag till min pappa. Vi bestämde att vi ska åka till bomässan i jönköping. Det gjorde vi för att ha något annat att göra än att sitta hemma och dega. Det var hyfsat mycket folk där och även lite kändisar, jag fick bild på ett par av dom, och såg några andra på håll när vi satt och fikade.
Så jag fick bild på Willy och Matte, Willy pratade vi med lite men matte var upptagen med massa folk vid montern dom stod vid... Dom andra var Simon och Thomas vi såg vid fiket. Dom som är på tv3 ju.

Sen åkte vi hem till nässjö igen och handlad mat och sen hamnade jag här!
Vi ses i marschallens skugga...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar