torsdag 12 mars 2009

Hejsvejs ja...

Nu så har man jobbat färdigt för idag... Eller jag slutade för en timme sen. Så det blev övertid idag igen. Inte klokt detta... 5 timmar på en vecka. Goa pengar! =)

Annars har dagen varit lung och vanlig... Jag har bokat en tid till ludde på djursjukhuset för hans sår som han har vid örat. Jag tycker det inte ser bra ut ibland m.m och det har inte läkt något på över två veckor. Vill iallafall kolla upp det...

Fick en bok idag som jag hade beställt. Kejsaren - Krigets Gudar. Jag har dom tre första böckerna och läser just nu på den tredje. Halvvägs igenom den. Vill ju läsa ut hela serien av böcker så. Den fanns på bok rea på bokus... Så då klippte jag till på den! =)

Japp. I helgen blir ju jag och alex själva ska bli skönt få se vad han och jag hittar på att göra...

Go kväll

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar