fredag 27 mars 2009

Lite torsdag och lite fredag.

Tjena...

Det blev inget blogg inlägg igår för jag var för trött och dålig typ... E så jäkla förkyld och det var inte alls bra igår, jag jobbade liksom över med så det tog ut sina krafter det verkligen så idag har det varit en pina att jobba. Mycket att göra, stressigt och sånt, sen att vara dålig på det med att hålla högt tempo och göra rätt m.m. Hålla fokus på rätt saker. Nja ingen lätt match precis. Sen efter jobbet var vi ute och åt, toppen faktiskt att vara ner lite och umgås bara lite. Sen handla, sen hem och se att man måste verkligen skotta garage infarten... Så fick man göra det. Sen in och plocka in det man har handlat. Betalat räkningar har jag även gjort. Så jag har faktiskt fått lite gjort idag... Ska slappa ikväll tänkte jag... Och krya på mig... Måste orka med helgen me ju! Att jobba en vecka till sen efter det... Så jag har två dagar på mig nu att bli frisk eller bättre iallafall...

Vi ses i marschallens skugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar