tisdag 18 augusti 2009

Tisdagen som den är...

Jaha, nu var det tisdag. Och det mesta av dagen har redan gått. Idag har det varit en jobbig dag för mig. Haft mycket besvär idag. Haft lite ont i bröstet. Har för mycket att gå och tänka på och oroa mig för.

Annars har dagen varit som vanlig typ, jobb, jobb och jobb. Lyssnar en hel del på musik i min mobil gör jag på jobbet.

Nu snart ska jag laga lite mat.

Imorgon ska jag gå och titta på en lägenhet. Lite intresserad e man ju, fast tyvärr kan det nog inte bli något köp eftersom jag måste ha sålt huset först. Det e ett stort oros moment för mig. Det här med huset, snart e det ju höst och vinter, med alla sysslor som måste göras då. Och det extra som man måste göra för att inte ska "förfalla". Sånt man inte kan skjuta på i all evigthet.

Vi ses i marschallens skugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar