söndag 30 augusti 2009

Söndag....

Hejsan... Jaha, nu var det söndag igen. Tiden går fort. Fast idag blir en sån där tråkig söndag känner jag. Jag har haft alexander i 4 veckor konstant nu. Och det börjar bli lite jobbigt faktiskt. Jag känner för att komma iväg på något snart. Åka iväg, umgås med polare och så. Fast det blir svårt när man har honom. Hinner inte med något alls typ på vardagarna eller så längre.

Igår kom Katja över och ville ha en bärbar telefon. Hon har sagt innan att hon inte behöver någon men nu skulle hon ha en. Plus att hon fortfarande ville ha skrivaren och ute möbler. Sånt som hon har gått med på att jag ska ha. Fattar inte vad som är hennes problem. Men hon fick en telefon. Jag har två. Tyckte hon kunde få den med sladd annars. Men nej, det gick inte. Hon ska bara ha och ha hela tiden. Fattar inte det. Tror hon att jag inte kan säga nej. Resten av grejorna hon vill ha kommer jag neka till. För det hon fick e mer värde i än det jag fick iallafall. Man får se det så också. Hon ville ha trämöblerna på altanen för att ge hennes moster dom. Det låter väldigt bra alltså. Tänk om jag vill ha dom då? Nej, hon e så jävla självisk. Skrivaren får hon aldrig det e bara så. Skulle hon få det så får hon inte färgpatronerna i den eller papprena. För dom har jag köpt själv så. Men jag e inte orolig faktiskt. Jag vet hur jag ska göra för att få ha kvar sakerna. Jag kommer bara att säga så här e det, du e skyldig mig en jävla massa pengar för hus m.m. Och då tar jag grejor istället. Annars så kommer jag sätta dig i skuld till mig och jag ska ha pengarna nu! Annars blir det problem för dig... Typ... Eller nått... Men så e det faktiskt.

1 kommentar: