söndag 9 augusti 2009

Semester slut...

Hejsan.
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här sist. Har haft semester nu i fyra helt underbara veckor. Men imorgon blir det jobb igen, så man har börjat få den vanliga ångesten man har efter lång ledigheter.

Första veckan tillbringade jag en hel del tid i Halmstad med min tjej Disa. Hon har tyvärr jobbat en del men vi har passat på att ses varje gång hon har varit ledig.
Den här tjejen Disa är det bästa som har hänt mig på väldigt länge. Jag e så lycklig. Jag e helt upp över öronen kär i henne. Tyvärr nu så blir det inte att vi kan ses föräns den 4/9. Och det ett bra tag dit. Det blir jobbigt.

Men annars har semester var helt underbar. Haft roligt typ hela tiden och träffat lite vänner och tagit upp en gammal bekantskap har jag också gjort. Det e väldigt roligt det med.

Men tillbaka till den första veckan nu.

Första helgen började med en "50 års" fest, det var ett tvilling par som fyllde 25 år. Så började min semester med fest! =) Sen på söndag åkte jag till Disa, och var där till torsdagen då hon började jobba. Jag fick träffa hennes son, mamma, mormor och hennes små systrar. Vi var en sväng över till danmark och tillbringade en heldag där. Vi hade inget flyt hem tyvärr. För vi fick ta det sista tåget hem, och då var det tågersättning med en buss då, sen när vi kom till bytet från bussen till tåg, som vi då var 10 min hemifrån, var det försenat minst 30 min. Och tackvare det så missade vi bussen i halmstad ut till där Disa bor, för hon bor inte i halmstad utan i särdal, och det gick en natt buss typ 1½ timme senare men vi tog taxi istället. Annars så gjorde vi så mycket mera än att slappa och ta det lugnt och bara umgås. Sen åkte jag hem på torsdagen och sen var den veckan mer eller mindre slut.

Jag ska berätta mera om dom andra tre veckorna, men det kommer senare! ;)

Får se om jag tar upp det här med att skriva en blogg igen.

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar