torsdag 13 augusti 2009

2 månader.

Japp... 2 månader, så länge har jag och disa varit tillsammans idag. Jätte kul, hon e en jätte mysig och underbar tjej. Så glad att jag har hittat henne! ;)

Jag överraskade henne med att skicka blommor till henne idag. Och hon blev jätte glad. Jag ska tydligen få ett kort av henne imorgon, ska bli jätte kul att få se vad hon har skrivit till mig!

Livet e riktigt bra just nu. Ska ha alexander ett bra tag nu. För Katja har lite privata problem. Så vi får se hur länge det handlar om. Lite jobbigt blir det att ha alex hela tiden för jag kan inte riktigt göra vad som helst efter jobbet längre. Men det löser sig nog.

Som sagt livet leker. Och allt rullar på. Nu e man tillbaka på jobbet och e påväg och komma i rutin i det igen med. Skönt faktiskt. Den här veckan har bara flugit förbi nästan, det e redan fredag imorgon. Två saker som e skönt med att tiden går fort på vardagarna, att helgen närmar sig jätte fort och även till den dagen disa kommer igen. =) Men nu har jag inget mera att berätta just nu iallafall.

vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar