söndag 16 augusti 2009

Lagar mat....

Hejsvejs. Jag var arg förut och det släpper väl inte riktigt. Det e lite jobbigt. Jag håller på just nu att laga mat, korvstroganoff fick det bli. Gott det.
Innan har gjorde jag en äppelpaj tills min pappa kom över på besök, den blev jätte god och den e även slut nu. Nice. Äppelpaj med vaniljsås goda grejor.

Annars så har jag inte gjort så mycket mera idag, pratat med min pappa om saker och ting. Känner mig lite inlåst i mitt hus typ. På vardagarna när jag har alex så kommer jag inte här ifrån. Det e liksom typ upp tidigt, lämna på dagis, skynda sig till jobbet för att jobba, åka och hämta på dagis och sen hem. Då e typ kl 17 00 och sen e det mat och sen läggdax. Ska man hinna med något då? Träffa en annan och annan kompis kanske? Tror inte det. Hinns inte med något tyvärr... Känner mig lite illa tillmods över att känna så men så e det. Sen till helgerna sen när man vill åka till Disa så har man alexander, då kommer frågan ska han följa med varje gång? Eller inte. Känns inte heller riktigt rätt... Jag vill åka ner till min tjej det e ju så. Jag e så tok kär i henne, klarar ju inte vara ifrån henne och nu e det så långt kvar tills det e dax att träffas igen.

Vi ses i marschallens skugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar