tisdag 25 augusti 2009

Födelsedag.....

Japp. Idag var det den stora dagen! 25 år gammal är man nu. Så nu e man halvvägs till 50. Fan också. Och yngre blir man ju inte heller.... Dagen har väl varit bra annars. Kanske ingen direkt födelsedags dag. Jag har ju jobbat, och där var det stress typ hela dagen.... Sen hem för att hämta alex och sen städa hela huset för mäklare kommer imorgon och tittar på huset. Sen mitt i all städning så kom min pappa och ville ge mig lite presenter och gratta mig.

Jag fick detta:
En FM-sändare till Sony ericsson telefoner. Skit coolt
Reseladdare till mobiltelefonen
En Bok. Livstid med Dean Koontz
Ett presentkort på en viss bok av Dean Koontz. Vansinne heter den boken.
En matberedare, så man kan göra lite grejor i köket igen! =)

Annars så har dagen varit ganska bra faktiskt. Gjorde god mat idag me. Potatis gratäng med kött. Mums!

Sen har min flickvän ringt mig och grattat mig ett par gånger också! =) Hon tog sig tid att prata länge idag med. Jag e så lycklig över att jag har henne. Tyvärr kunde vi inte ses idag hade varit så underbart. Får vänta tills slutet av nästa vecka, hur ska jag klara mig utan henne så länge till.... Hon e det bästa som har hänt mig verkligen.

Nehe nu ska jag sluta. Se på tv en pytte liten stund eller inte alls bara sitta här framför datorn en pytte liten stund tills det blir sängen.... Gonatt på er.

Vi ses i marschallens skugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar