torsdag 21 maj 2009

Torsdag v 21

Hejsan... Idag e det torsdag, fast det känns som det e lördag... Bara för att man e lite ledig.... Två dagar extra blir det... Skönt!

Jag saknar en viss person väldigt mycket. Vill se, träffa henne snart igen, men det e nog typ 3 veckor kvar tills dess nu, vet ej hur jag ska klara det......... Tycker om henne väldigt mycket...

Annars vad jag har gjort idag är att jag klyvt en massa ved med yxa och klippt gräset och kantklippt...

Igår kom även den som var och tittade på huset en sväng igen, och ville kolla lite, och pratade om det lite mera, jag sa till honom att budet han gav var för dåligt och så. Tyckte väl inte riktigt om att han ville prata priser med mig, så jag sa till honom att han kan ta det med mäklaren... Men vi får se om han kommer med ett nytt bud, hoppas det och ett bättre sådant också...

I helgen blir jag klar med min ved iallafall, måste var det...

Nu e blir det inte mera skrivet idag iallafall...

Vi ses i marschallens skugga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar