söndag 10 maj 2009

Härlig helg, äntligen! =)

Hejsan...

Nu var det ett bra tagsen jag skrev här....

Det har hänt väldigt mycket i mitt liv, både bra och dåliga saker... Jag tar dom bra just nu sen får vi se om jag skriver mera sen...

Japp, dom bra sakerna, är ju bara en grej. Jag har träffat en tjej, som jag tycker väldigt mycket om, var hos henne igår tills idag, hon bor i halmstad, så jag åkte ner där igår morse... Ja, jag e väldigt intresserad av henne. Hon har ett barn hon med, på 3 år.

Det var det hela, ska inte gå in på för mycket detaljer....

2 kommentarer:

  1. Ååå vad roligt för dig Dennis. Är jätteglad för din skull, Hoppas verkligen att det vänder nu å du enbart får lycka i ditt liv.
    Kram på dig // Sara W

    SvaraRadera
  2. Gott mos Dennis!
    Jag önskar dig all lycka i världen! Lägg det gamla bakom dig nu.
    Måste träffas nån gång och snacka gamla tider.

    // Jocke Staf

    SvaraRadera