måndag 11 maj 2009

Det tråkiga som var då.

Hej.... Jag tänkte säga lite av det dåliga som har hänt den senaste tiden...

Förra veckan började med att två konton tömdes på alla pengar. Som katja och jag hade till huset. Där jag hade satt in pengar till huslånet. Men så katja hade tagit ut dom pengar. Så jag ligger back med det, så det har jag hållt på att ordna med en massa, ska försöka kräva pengar tillbaka av banken för hon skulle inte ha haft rätt till att ta ut dessa pengar...

Sen i fredags hände det som inte fick hända bara. Katja och hennes moster stal min bil utanför jobbet och gömde undan den. Så jag fick ringa polis och en massa grejor... Det blev så knöligt, men jag och min far hittade den sen på kvällen runt 7 och då tog jag tillbaka den, för polisen tyckte inte att det var ett sådant ärende för deras sak, men men. Jag hittade min bil iallafall... Nu har jag rattlås på den så den kommer ingen vart iallafall... Hon fick tag i bilen tackvare att hon hade varit hemma i huset och tagit reservnyckeln...

Men som jag skrev igår. Helgen hade varit super bra. Och att få träffa en sådan härlig och underbar tjej är inte ofta man gör...

Saknar henne otroligt mycket! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar