torsdag 2 april 2009

Torsdag med olika grejor...

Oj oj oj, nu får jag ta och skärpa mig lite tror jag allt. Jag har inte bloggat sen i tisdags... Fy på mig...

Med mig e det väl hyfsat faktiskt... Jag har bara en förkylning som inte vill ge mig sig alls... Idag var det riktigt jobbigt under dagen, den satt så långt inne i näsan så det gick inte att snyta ur sig den där täpta känslan man får ibland... Köpte idag lite mera nässpray faktiskt, tog det direkt jag kom hem och det släppte en del iallafall... Köpte även lite nya boxershorts, behöver fräscha upp min garderob lite, så man får börja med lite små detaljer här och var...

Annars så har det bara varit jobb för hela slanten faktiskt... Även att jag har varit sjuk. Vissa gånger så har det känts att man skulle stanna hemma...

Sen igår började den nya lagen att gälla, ipred, så då blir det in nerladdning längre för många av oss i sverige... Tills dom har hittat något sätt att gå runt det på, som funkar smidigt och man inte tappar någon hastighet på det. Dom har tydligen bett att få ut lite namn uppgifter via ip adresser redan, så man får se vad som händer här i början....

Imorgon är det fredag gött mos verkligen... Ska bli skönt med helg igen... E bra trött och sliten... Förkylningen tar ut sin rätt en hel del faktiskt...

Längtar till påsk med, så att vi kan åka till min bror och komma iväg en stund från allt... Visst jag har gått steget vidare ut i livet mer och mer nu, känner mig verkligen positiv för min situation som singel och så. Man har ju inga direkta förpliktelser mot en annan vuxen människa längre, man har sig själv och ett barn att tänka på. Visst jag tänker en hel del på mig själv i första hand nu. känner att jag behöver det, att jag bryr mig om mig själv ett tag. Ska bli skönt när hon har flyttat ur det här huset med, så kan jag verkligen vara mig själv hela vägen... Det blir lite fel när hon är hemma, man kan inte riktigt göra som man vill...

Jaja, gonatt på er där ute i etern!

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar