torsdag 16 april 2009

Oj, vad trött man är...

Hejsvejs...

Oj, vad trött man är nu... Fattar inte det. imorgon får det bli tidigt i säng om man ska orka med helgen... För imorgon kommer veden hem. Det blir grann det...

Annars så har veckan varit som vanligt. Katja kom hem först idag.. inte klokt egentligen, hur svårt ska det vara att hålla tiden. Men orkar inte tjafsa om det äns med henne... Men det var bra att hon kom hem överhuvudtaget eftersom jag klarar inte av att ha alex själv när jag håller på med veden.

Vi har fixat ordning lite i garaget idag, jag och min far. Satte upp lite takgips och en lampa och ett uttag. Så elen e fixad till helgen me...

Igår efter jobbet klippte jag äppelträdet, plockade lite saker från golvet hemma me... Får se när jag hinner dammsuga, för det lär ju inte hon göra.

så nu när hon har kommit hem så lär väl hela huset falera igen antagligen... För hon bryr sig inget...

Imorgon blir det jobb, äta ute, fixa lite mera i garaget och förbereda det sista..

Sen blir det tuffa tag på lördags morgonen...

Vi ses i marschallens skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar