lördag 31 januari 2009

På besök i den stora staden Nässjö.

Hejsan.

Idag har vi varit på stan i Nässjö lite, vi var på Rusta och ÖB, sen hemma kväll där vi köpte lite lördagsgodis till grabben. Jag lämnade in ett par lotto rader, viktiga grejor det där! Sen fikade vi lite med. Trevligt faktiskt, att komma ut lite och inte bara sitta här hemma... Jag ska göra en liten lista på vad som jag funderar på att göra här hemma, och sånt som måste göras med för den delen. Garaget är långt i från färdigt, det funkar men inte mera typ. Måste fixa innan veden kommer så e det bara. Men då får göras lite mera när det inte är så förbannat kallt ute som det ska vara på vintern hela tiden!

Får se vad som händer ikväll då? Några bra förslag? Vi ska nog se på det trista körslaget, fast det e det sista programmet nu, skönt. Kanske se den nya Arn filmen som jag har köpt på mig. Kan vara lite kul att se den faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar