söndag 25 januari 2009

God Morgon Världen, Vilken underbar dag?

Nja inte kanske underbar dag. Det regnar eller snöar det, det blandar och ger som man spelar kort typ. Ikväll kommer frugan hem, hon mådde inte så bra tydligen, har pratat med henne och hon hade slagit i huvudet kraftigt i sömnen, hon hade haft en mardröm om sin far tydligen. Jag e bra orolig för henne, jag misstänker att det kan vara en lätt hjärnskakning, för hon mådde illa, ont i huvudet och frös. Tydlig tecken på det. Och inget kan jag göra här hemifrån. Så otroligt jobbigt.
Ni som har läst min gamla blogg och följt mig lite där, så kan jag säga att den här helgen har faktiskt varit väldigt nyttig för mina känslor faktiskt. Jag känner att jag älskar henne väldigt mycket, jag saknar henne riktigt mycket. Jag förstår inte på mig själv att jag hade sådana tankar som skillsmässa och andra saker. Jag skulle nog inte kunna leva utan henne. Så nu har jag inga orosmoment i mina tankar om hurvida jag älskar eller inte. Jag älskar henne verkligen. Jag vet att jag vill leva mitt liv med henne faktiskt! Och detta ska hon får veta när hon kommer hem! Måste säga detta till henne. ÄLSKAR MIN FRU!

Jag vill bara ge ett blogg tips faktiskt. Ni kanske såg i veckan en artikel i Aftonbladet om en pappa och en liten flicka som blev båda skadade och blev av med ett syskon och sin mamma i en bli krasch, han har en blogg som han skriver om sitt liv och det som har hänt. Läs den, verkligen läs värd alltså! http://singelpappa.blogg.se

God Söndag på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar